Jumaat, 14 Mei 2010

New adderess Blogspot..

Assalamualaikum semua...
Salam Sejahtera semua..

Hah! kamu semua.. Hari ini aku sudah menukar adderess blog ini iaitu:
i-am-rizoo.blogspot.com
Harap kamu semua selalu lah ye kunjungi blog aku ini..(^-^)

.......................................................................................

Hoho.. sekarang ini.. Dunia sudah maju.. Hampir seluruh umat manusia
memerlukan laptop @ komputer bagi melakukan kerja-kerja melibatkan pengurusan..
But tidak guna kalau komputer ada tapi internet tak pasang..
sekarang ini boleh dikirakan hampir seluruh urusniaga dilakukan melalui online..
jadi internet itu penting lah jugak.. :p

Oleh kerana kat rumah aku ini ada internet.. so kalau nak cari something..
senang aje.. link kt google.com.. semua benda ada...
Selalu ye aku cari blogger,wordpress dan sama waktu dengannya..
Aku sahaja nak menambahkan ilmu selain bagi melihat pendapat orang tentang sesuatu isu..
hah! nah.. aku nak korang tengok blog ini..

apekesni.blogspot.com

Salah sebab aku suka akan blog ini ialah:
  1. Gaya bahasa serta tulisan yang kemas serta teratur...
  2. isi yang padat..
  3. tidak membosankan..
  4. Dan kelakar.. :D

0 KOMEN: