Khamis, 3 Jun 2010

Majlis Konvokesyen Di IPRM(Institut Perguruan Raja Melewar Seremban)

Hehehe... tajuk nie bukan yang bermaksud aku nie dah dapat ijazah...
aku masih lagi sekolah menengah lah.. tinggal lagi satu tahun...!!
insyaAllah... aku nak gradute!!! BUT....
Maksud tajuk di atas itu... aku dan kawan-kawan aku iaitu Pelajar Kelas 5 Prinsip Akaun dan 5 Science/Agama pergi melihat Majlis konvokesyen di IPRM Seremban...




Kami semua bertolak dalam pukul 11 pagi kerana Pelajar 5Science Agama ada Exam AL-Quran Dan Sunnah... So... Lps itu.. kitaorg pun berkumpul di tapak asrama bagi menunggu ketibaan bas yang menjemput kami semua.. Kami dibimbing oleh Pn.Shobana serta Pn.Norsila..


 Kami sampai ke sana dalam pukul 11.10pagi.. Bukan sekolah aku je diorg jemput.. Antara sekolah yang dijemput adalah SHAMS dan Lain-lain.. hehehe.. aku lupe lak...!!
Keadaan disana sungguh meriah.. hurm.. however.. lepas jalan-jalan.. tengok-tengok pameran pasal denggi, jenayah dan lain-lain.. aku dengan amcha pergi berrayau kejap.. dan terlihat DEMO Penyelamat.. Lps itu.. kami semua pergi ke bilik tayangan.. Kami semua menonton cerita "The Crazriet".. *aik.. mcm salah eja je.. xpe la.. huhu... 



Selepas itu.. Kelas 5Science mengambil gambar satu kelas... Pelajar kelas 5Prinsip Akaun entah mana pergi.. tinggal beberapa org je.. so mlz la nk ambik gambar...!! Lepas Pelajar 5Science mengambil gambar... aku terlihat kawan-kawan sekelas aku maen Counter Strike Condition Zero... So ape lagi.. aku pun join la sekaki... hehehe.. xsangka de lak permainan games itu ada kat situ... Lihat la aksi-aksi bermain Games Counter Strike!!
Kitaorg maen 1jam=Rm1.. murah bukan?? kami semua maen dari pukul 12-1ptg..
*tgk kami sume.. sungguh khusyuk bukan?? klu mse belajar mcm itu punya perangai.. kan bagus.. betul x?? hehehe... 



Lps itu... Kami DiPAKSA balik lah... jadi.. sume pon balik... semasa menunggu bas... kami semua beli burger... yang tukang cakapnya..... AKU gak...!! aku membeli 7 hotdog... 4 Burger Daging!! Mse tunggu burger nak siap... bas dah datang lak.. sume pelajar udah naik bas... tinggal aku sorang je.. aduh..!! nasib baik akq burger itu cepat buat burger... dan akhirnya siap...!! Dan bergerak kembali ke sekolah...





 Masa perjalanan kembali ke sekolah dalam masa 20minit aje.. kami semua tiba ke sekolah pada pukul 1.15ptg.. Dan kami semua masuk kembali ke kelas untuk menunggu sampai pukul 1.50ptg.. dan bru boleh balik... Dan Tamat lah Cerita aku nie...!!!


Lihat lah Senyuman kami Semasa Di IPRM.. :))






0 KOMEN: