Isnin, 21 Jun 2010

Selamat Kembali Ke Sekolah :)

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera..
Hurm.. sudah 2minggu kita bercuti.. akhirnya kita terpaksa kena balik ke sekolah
untuk meneruskan cita-cita kita... (Dah la 2minggu cuti.. kena pergi tuisyen kat sekolah..
macam x cuti je..)*luahan hatiku...!!

Gambar hiasan Dari Google.com

Jadi sebelum masuk sekolah ini.. aku kena lah prepare seperti siapkan kerja rumah.. *baru nak buat ke? hehe..
Tengok Jadual Waktu... *tahun ini sudah 3 or 4 kali tukar jadual.. Pening betul..!!
Dan tidur yang secukupnya.. *saya tidur hari ini pukul 3pagi.. :D
Rasa macam malas je nak balik ke sekolah.. TAPI kena kuatkan diri..
sebab tahun ini saya nak ambik SPM.. so kena study hard!!Dan juga tahun terakhir saya bersekolah.. 
rasa rindu lak nanti walaupun belom tamat sekolah lagi..

Hurm... kerja sekolah masih belum siap lagi.. TAPI nak tidur jugak..!! hehehe..
Dah la.. tengok jadual tadi... semua subjek yang saya x siapkan lagi.. ada pada esok hari..
macam kes aniaya je!! X(

Jadi kat sini.. saya ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA 

SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH..!!


Hagashi berharap masuk je sekolah.. hagashi akan bersemangat untuk menimba ilmu dan terus berusaha untuk mencapai keputusan yang cemerlang!! :)


0 KOMEN: