Selasa, 15 Jun 2010

Terima Kasih Banyak-Banyak Kpd En.Ben Ashaari serta Gengblogger.com

Assalamualaikum Dan salam 1 Malaysia..

Hari ini... saya bersyukur kepada Allah s.w.t ke atas rezeki yang melimpah luah kepada saya semenjak mula saya menceburi dalam alam blogger ini.. sehingga lah ke hari ini..

Dulu.. saya begitu tidak tahu sangat akan gunanya blog ini... ape itu nuffnang..? apa itu post?? macam mana nak buat itu ini..? Dan saya buat blog ini hanya untuk suka-suka.. (pada awal nye wat blog ni nk lepaskan geram je.. Grrr....)

Dan sekarang pula.. semenjak saya melawat ke satu blog yang cukup misteri.. *cerita nak gempak.. hehehe.. blog yang banyak mengajar saya macam mana nak manage blog... tak lain.. dan tak bukan...
iaitu BLOG BEN ASHAARI... Blog ini penuh dengan isi yang maklumat serta seronok untuk dibaca dan begitu banyak isi dan input-input yang berguna untuk kehidupan harian.. Dan blog ini juga banyak mengajar saya untuk meng'handle' blog saya sendiri.. Memang best kalau korang semua baca blog dia.. sangat hebat..!! Boleh kata, kalau satu hari tak baca blog beliau.. memang tak sah hidup ini.. Kena juga tengok walaupun busy.. hehehe.. Boleh kata.. Saya Peminat Setia Blog beliau..!!

Dari hari ke hari.. kunjungan orang ke Blog saya.. semakin hari.. semakin ramai.. dan makin ramai jadi menjadi Follower saya..Saya sungguh terharu walaupun saya sudah ada 19Follower..!! Itu dah kira banyak bagi saya.. *mana dapat kalahkan Follower En.Ben kan.. kan..? hehehe...
Dan lepas 1hari saya join GENGBLOGGER.COM..
Lagi lah ramai yang kunjung ke blog saya... ^___^ *happy..!! terima kasih kerana membantu blogger yang baru ini..


Kepada sesiapa yang belum pergi tengok blog En.Ben Ashaari.. klik je kt header kt bawah ini..




Kepada Blogger yang baru berjinak-jinak dalam alam blogger ini... Come..!! jadi member kt GENGBLOGGER.COM..
kita akan mendapat manfaat bersama.. ^__^ *klik kat header bawah ini...




http://gengblogger.com/

Selamat Menjadi Member.!!

3 KOMEN:

llizam berkata...

thanx for sharing. nnti nak jenguk2 la blog ben ashaari tu. eheheh ^^

llizam85.blogspot.com

Hagashi berkata...

thank comemnt..
ok2..!! i see always!! ^__^

pUtRi_sayaNg berkata...

hUhuuu.. dA tGk bLog dYeee.. mMg bEst.. hEe~