Sabtu, 12 Jun 2010

World Cup dah Bermula..




Wah! Piala Dunia dah mula..
ingat lama lagi sebaba kali terakhir aku ingat tinggal lagi 9hari..
Tup.. Tup.. dah bermula lak..
hahahahaha..

Semalam Opening World Cup yang menampilkan Perlawanan Pembukaan
Antara Africa Selatan Menentang Mexico..
huhu.. sungguh hebat sekali Perlawanan Perbukaan World Cup ni..
Akhirnya.. selama 90minit aku menghadap kat depan tv tu..
Africa Selatan seri dengan Mexico 1-1..

Hari yang kedua (12 June).. Korea Republic vs Greece..
Gempak la Korea.. dapat jaringkan 2 gol.. aku sokong Korea..!! :)
DAN Lepas je abis tengok Perlawanan  Korea...
aku tengok Perlawanan antara Argentina vs Nigeria..
Argentina Menang!!

Persoalannya.. (soalan aku kepada diriku sendiri) :p
Adakan Africa Selatan selaku Tuan Rumah bagi World Cup 2010 nie
mampu meneruskan perjalanan ke Peringkat Akhir??
sama-sama saksikan..!!

Apa yang Penting..!! saya sokong KOREA REPUBLIC!!

BERUSAHA!!



0 KOMEN: