Sabtu, 3 Julai 2010

Germany vs Argentina

Wah! lama sungguh saya tidak update blog ini.. Habis bersarang tikus hitam.. sarang2 spider..!!
huhu.. sungguh bersepah blog ini.. ok..ok.. *udah mula merepek lak saya ni..
Hari ini saya nak cerita kan pasal bola sepak.. huhu.. cerita pasal World Cup la..
x kan Super Series(Badminton) pulak.. hehehe..
hari ini.. Germany lawan dengan Argentina.. aku sokong Germany.. 
so.. dengan ininya.. Argentina kalah.. hahahahahaha..
*suka-suka je nak tentukan siapa menang..
But I believe Germany Can Win!!
siapa sokong Germany.. sila berikan kata-kata sokong anda kat shoutbox saya itu.. :)
sebelum saya beredar.. tgk la picture yang diambik kat google...
Yang pasti..!! Germany menang..!! Saksikan lah..

Pemain Negara Germany...


Pemain Negara Argentina

Saya tidak tahu sangat nama pemain bola sepak ini.. just minat je tengok bola.. bukan fanatik pon..
Dulu saya sangat tidak suka tengok bola.. But semenjak tengok M.U main bola.. sudah tertarik minat 
dengan bola sepak..!! huhu... :) Go Germany!!

0 KOMEN: