Isnin, 12 Julai 2010

World Cup Final- Netherlands vs Spain

Assalamualaikum..
huhu.. lamanya x update blog ini.. 
Tup..Tup.. update post pasal bola.. xpe kan? hehe..
Pagi yang hening ini.. akan berlangsungnya World Cup 2010 Final..
Antara Belanda(Netherlands) vs Sepanyol (Spain)
Dulu saya tataw negara Netherland dan Spain itu kat mane..
Ingat negara baru.. rupa-rupanya.. Netherland itu Belanda? dan Spain itu Sepanyol?
bila masa lak negara itu tukar nama.. kan? huhuhu.. rupa-rupa bahasa inggeris cakap macam itu..
biasa la.. saya ini kan orang kampung.. huhuhu.. :)
*lari tajuk pulak... ok..!! saya sokong Netherlands!!
Sebelum ini sokong German..tapi udah terkeluar lak..!!
Sekarang saya support Netherland and saya harap Netherland boleh balas dendam atas kekalahan Germany terhadap Spain..!!! *Kes Balas dendam..!! hehe.. :)
saya xpercaya sangat  sangat dengan sotong serta burung itu..yang ramal-ramal itu.. 
itu semua karut..!! Jangan Percaya la benda-benda itu..!!
Ok la.. sebelum saya nak tengok bola.. Jom tengok gambar yg saya korek kat google tadi..

Pasukan Negara Spain

Pasukan Negara Netherlands

GOOD LUCK KEPADA KEDUA-DUA PASUKAN..
BERMAIN DENGAN CEMERLANG...

SAYA SOKONG NETHERLANDS!!

0 KOMEN: