Ahad, 31 Oktober 2010

Korean Drama (Part 1)

Assalamualaikum.. Dan Salam Sejahtera..

Hai.. kali ini.. Hagashi nak cerita sikit pasal Cerita Korea yang Hagashi dah tengok..
Jom kita saksikan...!! ada Ranking sekali.. ini pendapat Hagashi ya..!!

Ranking 1


                          My Girl

Cerita ini mesti semua dah tahu kan? 
siapa tak tahu itu.. tak tahu hagashi nak kata apa?
Cerita ini hagashi dah tengok sejak hagashi Darjah 6.. 
tapi masa itu.. tak tengok lah sangat sebab ada scene-scene 18tahun ke atas..hehe.. Faham-faham lah.. so hagashi time itu kecil lagi.. bila nampak je scene bibir bertemu dengan bibir itu.. hagashi tutup mata.. 
Percaya tak? hehe..Tapi bila dah dewasa ini.. terjumpa pula cerita ini kat saluran ANIMAX.. jadi hagashi secara tidak langsung menjadi penonton setia cerita ini.. sampai lah endingnya.. Banyak betul scene Leleh..
Sampai hagashi pun menangis..!! 
Ingat hagashi tak ada perasaan ke?
Dan Hagashi meletakkan Drama ini Ranking Pertama Hagashi...!!


Ranking 2


The 1st Shop of Coffee Prince
Cerita ini banyak kisah lucu serta memang cinta nya menyusuk kalbu.. Kisah seorang gadis tomboy iaitu Go-Eun Chan yang menyamar menjadi lelaki bagi menyara keluarganya..!! Memang comel Go-Eun Chan atau nama sebenarnya ialah Yoon Eun Hye.. Cerita ini hagashi tengok kat saluran ANIMAX juga... Dan ini merupakan Drama Korea Ranking 2..







Bersambung~

0 KOMEN: