Sabtu, 30 Oktober 2010

Seminggu Semasa Tak Online..

Assalamualaikum.. Dan Salam Sejahtera..

Hari ini saya nak cerita time My Laptop dalam proses repair.. Jadi saya tak lah online..
Sesangat lah bosan and boring.. Saya just tidur and berangan-angan.. hehe.. Boleh kata hobi la.. huhu..
Saya hanya teringin nak beli PlayStation 2.. Tak Salah saya lah.. PS2 ni keluaran ke 3.. Nampak lebih Smart..!! huhu.. teringin..!!


Sebab nak beli PlayStation 2 kerana nak main Game WWE SMACKDOWN VS RAW 2011..
itu je sebab nya.. hehehe...



Walaupun belum beli lagi PlayStation 2.. Tapi saya beli juga game ni.. takut habis pulak kan.. hehehe...
Tak sabar betul nak main game itu...!!!


P/S: Akhir kata.. Support WWE...!! hehe...


2 KOMEN:

mye berkata...

naty dah beli ps baru jgn lupa ajk sy men skali ye..
hahaha

Hagashi berkata...

hehe.. insyaAllah..!! =D