Isnin, 8 November 2010

Kisah Malam Pertama Ku Dengan ____

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera..

Hahaha.. hari ini.. saya nak cerita sikit pasal Kisah Malam Pertama Bersama _______.... huhu.. Maaf lah kepada kawan-kawan yang tidak mengetahui nya.. Maaf kerana aku tak bagitahu kat korang semua.. Bukan tak mahu bagi tahu.. tapi malu lah nak kata kat korang.. Maybe hanya yang tahu hanya haziq,taufiq dan p-dot kot.. Tapi NOW.. bukan korang je saya bagitahu.. TAPI.. SATU DUNIA saya kasi tahu...!! haha..

Ok.. Sekarang, saya nak cerita pasal Malam Pertama saya.. Best syok gila.. cuba cakap kat orang yang pernah mengalaminya.. conform kata BEST..!! Aku first time dapat merasanya.. Memang seronok bersama dengan SI DIA.. SI DIA itu cantik.. slim.. ringan.. cute.. serta MANTOP!!

Cerita dia bermula time saya dan kawan saya iaitu Farid pergi ke Terminal 1.. Jalan punya Jalan satu Terminal 1 itu.. terjumpa lak SI DIA ini kat betul-betul sederet Panggung Wayang kat tingkat paling atas Terminal 1.. huhu.. Pertama kali pandang.. saya tak heran langsung.. LEPAS.. dua kali pandang.. sudah tertarik jiwa aku untuk menegurnya.. Apa lagi.. berbekalkan semangat serta kawan saya yang kat sebelah ini.. Dengan beraninya saya menegur.. First-first tegur.. tak mahu layan.. Usha punya usha.. HUHH.. melekat beb!! Sekarang SI DIA di tangan saya..!! Apa lagi.. bawak balik rumah la...!! huhuhu... saya dapat SI DIA tepat-tepat pukul 6.30 petang..

Sebelum ini.. kawan saya iaitu haziq dah dapat dah macam saya punya.. Masa itu saya yang tolong usha kan.. Oleh kerana saya ini seorang yang kuat cemburu.. saya apa lagi.. SAYA PUN NAK JUGAK..!!
hahaha.. Walaupun SPM dah dekat.. saya tolak itu ketepi sisi bahu je.. tak tolak jauh-jauh pun.. Ok.. bebalik dari bawak balik SI DIA ke rumah saya.. sampai je kat rumah.. saya sorok dulu SI DIA.. takut  lah kalau Family tahu.. Gila..!! Kalau Family tahu.. conform kena marah..!! Tunggu dari pukul 6.30 petang sampai lah pukul 10.00 malam.. nak tunggu family tidur dulu.. baru boleh buat projek..!! hehehe.. Jam Tepat pukul 10.00 malam.. apa lagi.. bermula lah projek yang paling HEBAT.. memang best bersama dengan SI DIA tu.. First time ever.. saya bersama dengan SI DIA.. dari pukul 10.00 malam sehingga lah pukul 6.30 pagi... Memang Hebat kan..!! Lepas pukul 6.30 pagi.. saya Solat dulu baru tidur.. Penat betul hari itu..!!
Memang kenangan terindah buat diri ku..!!

Korang mesti nak tahu siapa SI DIA itu.. saya ni tak suka mengaibkan orang lain.. tapi saya nak cakap jugakk.. hahaha.. SI DIA tu korang mesti kenal punya...!!

NAK TAHU JUGAK SIAPA SI DIA TU? CLICK HERE..!!

SELAMAT BERJUANG..!!

4 KOMEN:

SITI NURLIYANA berkata...

terbaek wok !
hahah :D

shahrul berkata...

haha. ingat kan hape lahh tadi

Hagashi berkata...

haha. Terbaek yana!
Thank comment!!

Hagashi berkata...

Maaf shahrul.. hajat mu tidak tercapai.. hehehe..