Jumaat, 10 Disember 2010

Kesedihan Menyelubungi Diri .


Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera .

Hari ini merupakan hari kesedihan buat aku serta rakan-rakan SMKDSA ke atas sakit yang menimpa oleh ayah kawan kami . Terasa diri ini berada di tempat dia . sangat sedih . sedih . sedih . aaawwww .

Tadi pergi ke Hospital . nak melawat ayah kawan kitaorang tu. aku dengan rakan-rakan yang lain pergi ke Hospital . sampai hospital . masuk lah dalam bilik di mana tempat ayah kawan kitaorang tu berehat . Sedih time tu tengok pakcik yang sebelum ini sihat dan steady dah terlantar di katil . Rasa nak nangis je time tu . Tapi cover sikit . (aku ni jenis cepat nangis kalau benda yang x baik berlaku , boleh kira aku boleh meraung la kat situ , kalau di izin kan .) Sebelum balik , rasa sayang nak tinggalkan kawan aku itu . kalau boleh nak duduk dengan dia . tapi masa x mengizinkan .

Salam Takziah diucapkan kepada seluruh ahli keluarga kawan aku , Moga dia tabah menghadapi segala dugaan serta kuatkan semangat menghadapi cabaran .

Ya Allah , Berikan lah kesihatan yang baik kepada hamba , seluruh keluarga hamba , guru-guru hamba , rakan-rakan hamba serta ahli keluarganya .

Kepada yang melawati blog ini , diharapkan dapat mendoakan kesihatan ayah kawan saya itu agar kembali sihat sejahtera . Ribuan Terima Kasih saya ucapakan kepada anda , Semoga Allah S.W.T memberkati anda semua . AMIN .

0 KOMEN: