Sabtu, 1 Januari 2011

RM 1 : Selamat Tahun Baru 2011

Assalamualaikum !
Salam Sejahtera !


Edit by RM

Selamat Tahun Baru 2011 . Banyak Perkara yang kita hadapi semasa Tahun 2010 . Pahit ada , Manis ada , Masin pon ada . Dan tibanya 2011 , sebagai Lembaran Baru bagi kita semua . Tahun 2010 telah menjadi SEJARAH dan Tahun 2011 menjadi CATATAN BARU untuk kita semua . Moga pada tahun baru ini , kita dapat membaiki diri untuk menjadi lebih baik dari sebelumnya , mencapai Cita-cita Negara menjelang 2020 dan menjadi modal insan yang BERGUNA untuk NEGARA !



Edit by RM


Tahun ini juga merupakan Tahun Merdeka saya sebagai seorang Pelajar . Saya tidak perlu kena pergi beli Baju sekolah , Kasut sekolah , seluar sekolah , alat tulis dan sebagainya . Tahun ini saya boleh buat apa sahaja yang saya ingin lakukan . Indahnya DUNIA !!!



Terasa diri ini terbang ke awang-awangan dan terasa BEBAS ! Tidak Perlu memikirkan apa-apa benda . Hanya MAKAN dan TIDUR ! INGIN Mengelilingi SATU MALAYSIA ! Menonton Televisyen SAMPAI MUNTAH . hahahahahaha .


Untuk tahun ini , Tiada AZAM sebab tidak terfikir pun . Tetiba dah sampai 2011 . Hanya Ingin Berjaya Dalam Hidup !!!


MOGA TAHUN 2011 INI MERUPAKAN TAHUN YANG BERTUAH BAGI SAYA !!!
SELAMAT TINGGAL 2010 ! I WILL MISS YOU !

3 KOMEN:

pago" berkata...

ronda satu malaysia? sonoknye.

RizuwanMasri berkata...

Thank Komen !
hahaha , x saba saya nak ronda2 satu malaysia . Tunggu dapat Lesen Pra L dulu . Baru ronda2 . hehehehe .

dini berkata...

aku da ada L..hihi..