Rabu, 26 Januari 2011

RM 7 : Soalan Killer !

Assalamualaikum ,
Salam Sejahtera .


Korang kenal tak Formspring ? Hanya majoriti ,banyak Blogger yang mengenalinya berbanding pengguna internet biasa . Formspring ini merupakan Laman Sosial " Soal Jawab " . Blogger selalunya meletakkan Gadget ini di Blog mereka . Laman Sosial ini berbeza dengan Laman Sosial yang lain . *tetiba ayat skema . :)

Saya telah menjadi Ahli dalam Laman Sosial ini . :)



Sebenarnya nak cerita dengan korang semua pasal Formspring ini . Formspring ini merupakan Laman Sosial Soal Jawab , Jadi tidak kisah lah soalan apa-apa pun yang ingin ditanyakan kepada kita . Tiada tapisan rasanya . Kekadang memang mencabar untuk menjawab soalan tersebut , Lagi susah kalau dibandingkan dengan Soalan SPM . Soalan Killer beb ! :)

Tengok soalan yang belum di jawab . huh !

Itu soalan yang saya dapat dalam Formspring , TENGOK ! 517 SOALAN ! jenuh nak menjawabnya oooiiii . Itu la akibat layan Facebook sampai lupa Formspring . Tapi saya tidak kisah , saya akan usaha menjawabnya . Chaiyok2 . Thank , You all yang sudi tanya saya kat dalam ni .

Soalan Annoying yang PELIK

Kekadang ada manusia ni nak tanya soalan yang pelik , jadi diorang pun menyembunyikan identiti diorang . Antara soalan yang Annoying bagi kat saya :









Walaubagaimanapun , saya tetap melayan soalan mereka walaupun pelik . hahahaha . :)

Terima Kasih Kerana Sudi Baca ! 

4 KOMEN:

sekamar rindu berkata...

salam..

hahahhaa....ada ke tanya soalan mcm tu...

hehe//

**follow ur blog...**88

RizuwanMasri berkata...

@sekamar rinduhahaa , tu yg bahaya Formspring ni , Soalan yg tidak di duga !

amirah nuramalina berkata...

hahhahah . ade tu " bestkan korek idung ? "

RizuwanMasri berkata...

@amirah nuramalinahahaha , soalan tu belom dapat ag . hehehe .