Selasa, 15 Mac 2011

RM 25 : Jadual !

Jadual Kerja RizuwanMasri

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera 

Bila dah keje ni , baru terasa KESUSAHAN , KEPAYAHAN , dan KEPENATAN ibubapa untuk mencari rezeki bagi menanggung ahli keluarga .

Okey , berbalik kepada topik . My timetable bulan ni agak EXTREME ! Tengok je jadual kat atas tu , yang wane merah !! Kalau tak nampak , TEKAN kat gambar tu , confom akan menjadi sebesar Papan Tanda kat Highway tu . HAHAHA . 

Bukan apa , jadual ni terjadi pun sebab tempat saya tu tak cukup staft , so kena la OverTime ! Nanti bila dah cukup orang , tak ada la OT lagi . Waktu NORMAL saya berkerja hanya 8jam je . Bila dah OT ni , 12 JAM lah jadinya . T_T

Hope dapat lah saya bertahan dalam keadaan sebegini rupa !! PENAT GILER !!!
Korang yang masih belajar tu , belajar bersungguh sungguah tau . Penat tau Mak Bapak cari duit buat korang untuk belanja harian kat Sekolah  . *ceh , ceramah cikit . :P

KERJA ITU PENAT ! -RizuwanMasri-

4 KOMEN:

daniel berkata...

keje mana bang?

RizuwanMasri berkata...

@danielsomewhere . hehehe . x boleh bagi taw la adik . adik ni sape erk ? kenal abg ke ?

aiman berkata...

nape keje pun rahsia? halal x? :P

RizuwanMasri berkata...

@aimanHAHAHA . ni AIMAN mane ni ? Mesti la halal . InsyaAllah . klu aiman yg abg kenal tu , mmg dah taw an ? pura2 tataw lak . hohoho :P