Rabu, 23 Mac 2011

RM 26 : Result SPM 2010 !

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera !

Hari ni result SPM kuar . So saya pergi la jugak ambik walaupun aku balik keje pagi tadi kul 7pagi .
Penat doh ! Rasa cam malas nak g sekolah but kena pergi jugak laa .

Sebelum pergi tu , macam ada masa lagi je untuk tidur , so aku tidur lah !! HAHAHA .
Apabila saya dibuai mimpi yang indah , saya dah OVERSLEEP . ambik ko !!
Memang saya datang lambat ambik result pagi tadi , maklum lah sape tak kenal RizuwanMasri selalu datang lambat ke sekolah. HAHAHA . Nasib baik result kuar time tengah hari . Boleh kata sempat la , itu kata saya , kata orang lain , saya still LAMBAT ! Hohohoho .

Memang takut betol nak ambik result , hope result okey la an . Tak mintak setinggi gunung pon , Hope lulus sudah . Kita bukan budak Pandai ! Just budak yang MALAS serta suka TIDUR dalam kelas . HAHAHA . Jahat an saya kat sekolah dulu ? Naseb baik Cikgu2 sume banyak sabar dengan saya . Opss , lari tajuk . Sorry ~ Okey , dah sampai sekolah , saya mintak maaf lah kat cikgu sebab datang lambat ambik result . Lepas tu , ambik result tu dan tgk result tu , hurm ! Korang mesti nak taw saya dapat berapa an? Rasa tak perlu kot bagitaw . hehehehe . Biarlah Rahsia . :P

My result okey lah ! Alhamdullillah !! Bersyukur saya kepada Allah s.w.t kerana memberi saya serta rakan rakan saya keputusan SPM yang cemerlang dan terbaik ! Kepada yang result agak kurang tu , jangan lah putus asa , teruskan usaha dan tanam minat untuk sambung belajar lagi ! jangan putus harapan taw !!! :D

Ucapan dari RizuwanMasri :

Kepada Calon SPM yang dah ambik result tu , Tahniah atas keputusan yang anda dapat ! Terima dan redha je atas Keputusan yang kita dapat tu ! Keputusan tu hasil dari titik peluh kita belajar selama 11tahun taw ! so , Jangan Kecewa , Okey ? Yang dapat Banyak A+ tu , Tahniah buat anda !! Tak sia sia lah anda belajar !

So , Apakah Hala Tuju yang bakal RizuwanMasri hadapi seterusnya ? Kita tengok dan Lihat lah saje !
*Rasa nak sambung belajar je , rasa diri ni masih muda lagi , so sambung belajar lah . Nanti dah tua , susah nak sambung belajar . Nak fikirkan anak cucu lagi . HEHEHE .


2 KOMEN:

Anith Hanisah berkata...

ko dpt berapa a

RizuwanMasri berkata...

@Anith Hanisahtak byk pon , sikit je . :D