Sabtu, 16 April 2011

RM 29 : Snap Snap !

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera buat kalian semua !

Rama Rama Kupu Kupu, cantek kan ? :D

Petang yang sangat terik ...

JalanRaya .

Hutan 

Pucuk Ubi . :)

Astro ?

Bunga Ros


s
Pemandangan di waktu hujan ! 
Gambar-gambar ni di ambil ketika aku dalam keadaan kebosanan . so , bagi menghilangkan kebosanan tersebut , aku tangkap lah gambar banyak banyak walaupun kualiti tak secantik Kamera Digital . HAHAHA . Aku guna handphone je . 2.0 M.P je kamera handphone tu .

Okey lah . Terima kasih menengok gambar tersebut ! :D

4 KOMEN:

Mufarwa berkata...

ada juga orang di hutan tengok AF9 kat astro?

your teacher berkata...

atas tu kupu-kupu atau in english dipanggil moth BUKAN rama-rama ye.
tak sama.

RizuwanMasri berkata...

@MufarwaHAHAHA , Entertainment Education katanya . :D

RizuwanMasri berkata...

@your teacherHEHE , thank teacher . saya salah pulak . Maaf ~ ;D