Jumaat, 29 April 2011

RM 32 : Pesta Buku Antarabangsa 2011

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera buat korang semua .


Yeah !!!! Hari ni , Dalam Sejarah Hidup saya , Pertama kali dapat pergi ke PWTC (Putra World Trade Centre ) bagi PESTA BUKU ANTARABANGSA 2011 yang berlangsung pada 22 April - 1 Mei 2011 . 

Memang pertama kali dalam hidup saya dapat pergi ke PWTC ! Memang teruja gila !! HAHAHAHA . Maklum lah , saya budak kampung je . Duduk kat Bandar Seremban je . huhuhuhu .

Firstly , saya dengan kawan saya iaitu AHMAD AMMAR BIN AZAM  rancang nak pergi hari Rabu (27/4) but tak jadi atas sebab ketiadaan masa lapang  .

Tapi atas keizinan Allah s.w.t , kami dapat jugak pergi ke PWTC pada hari Jumaat (29/4) . Memang Seronok gila ! Terima Kasih buat Sahabat ku , AHMAD AMMAR BIN AZAM kerana ajak aku pergi PWTC ! Memang kenangan yang terindah dalam hidup aku !

Snap Snap time ! :D
Naik KTM !


Ahmad Ammar . :P

maen snap je . hehehehe .

Perhentian Putra

Mercedes aku . HAHAHAHA 

PWTC

Inside PWTC

Deretan kereta Mercedes aku . huhuhuhu 

Air pancut di hadapan PWTC

Shopping Mall depan PWTC .

Inside Shopping Mall 

Rak Majalah Klik .

Rak Majalah Yezz!

Pesta Buku Antarabangsa 2011

PWTC


Bangunan Tinggi di KL !

McDonald's

Pizza Hut

Tempat saya breakfast + lunch , Chicken Hut !

....

Tren Besi !

Balik ke Seremban !

Lanskap di KL !








Come to me ! :D :D

Sekian lame menanti ! :D

Sesak kan ??

Sangat Sesak !

Pelan Laluan KTM !

Perhentian di KL !

Tren KTM !

Coach for Ladies Only ! :)


Buku yang dibeli 


3 Buku je yang saya beli ..

Armagedon 2012

Rahsia Simbol Yahudi

Novel " Doa Insan Berkasih "

Walaupun tak ada masa nak baca buku tu , tapi 2 buku telah berjaya saya habiskan jugak membaca nya . Yang Novel tu , untuk Cikgu saya ! Saya xde layan sangat Novel novel ni... Nanti ada masa , saya akan buat post Sipnosis tentang buku di atas . :D

Okey lah , Thank for Reading ! Terima kasih !


6 KOMEN:

awok berkata...

first time dtg KL ke ni?

RizuwanMasri berkata...

@awoktak de la . penah dtg kl . just x penah g PWTC . :D

Abe berkata...

Bulan depan ada PC Fair kat KL Convention Centre.Datang la lagi.

Bruno berkata...

Buku BM je? English tak beli? kata buku antarabangsa. tak explore?

RizuwanMasri berkata...

@Brunobuku english xde yang menarik hati la . ala .. kejap je explore sebab kitaorg keje malam . tu yg kejap je pergi . tapi mmg happy giler wlaupun kejap !

Bruno Earth berkata...

Bila nak buat entry review buku2 yg kamu dah beli dan baca tu.
sharing is caring.