Isnin, 23 Mei 2011

RM 33 : PENCURI !

Assalamualaikum semua !!

Lama betul aku tak update blog ni . Kepada sesiapa yang "Follow" blog saya tu , terima kasih bebanyak ! Maaf tak dapat nak follow balik sebab tiada kesempatan masa untuk saya meng"Follow" kembali .

Hari ni cerita sikit pasal PENCURI ! PENCURI ada pelbagai jenis . Bukan sahaja Binatang sahaja ada pelbagai jenis , but PENCURI pun ada pelbagai jenis . Kira adik beradik lah tu .

PENCURI yang ingin saya katakan ialah PENCURI BEER !!! Aduhai , kalau nak mabuk sampai mati pun , tak payah lah nak mencuri !! Kalau tak mampu nak beli tu , tak perlu lah nak minum !! Lepas tu , menyusahkan aku !

Tak pasal pasal aku yang kena bayar balik ! KAU TAHU TAK ?
Kau minum  lah sepuas puas hati , tiba masa nya nanti , jangan terkejut lah kalau kau MUNTAH BERDARAH !

Hahaha , sekarang tempat kerja aku dah tak jual BEER ! Mencari cari korang BEER mana pergi !! Kalau nak beli sangat, pergi ke bandar ! Kalau yang Bangsa selain bangsa yg boleh beli tu nak beli tu jugak or yang nak CURI tu , maybe siap siap kena tangkap dengan POLIS . On The Spot , terus ke balai !! Jimat duit minyak polis !

Okey lah , That's All for today ! Thank You !

2 KOMEN:

salsabila berkata...

mungkin balasan tuhan nak menyedarkan anda juga...

RizuwanMasri berkata...

@salsabilabetol tu , ada hikmah disebaliknya . mne kita tahu kan ? ;D
thank komen ye .