Khamis, 9 Jun 2011

RM 36 : Parkson Parade Seremban


Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera 

Pada 31 dan 2 Jun , saya dengan kawan saya Niniey . WAREHOUSE ni diadakan pada 26May - 5 Jun 2011 . Overall semuanya okey dan best sebab ada ko Niniey   banyak barang yang murah . Harga boleh lah tahan . Selama 2 kali aku pergi ke Parkson tu , aku dapat beli 3 barang iaitu
2 Helai baju T-Shirt berkolar 
1 Tuala . *dah macam nak pergi POLI lak ko ewan ...

Lepas penat berjalan jalan with Niniey , perut pon dah nyanyi lagu Cindai (Siti Nurhaliza punye lagu laa ) .. Kami dengan hati yang tidak RELA , pergi makan kat MCD ! :D


apakah disebalik kotak tu ?

Burger ______ (luper namanya)


aLaa .. Cover ye makan ! :P



Ni hah ! x payah COVER ! makan je . :P

Tapau bawak balik umah .

dapat Bantal PERCUMA !
Okey lah , tu sahaja . Tak mahu letak gambar banyak banyak . Nanti kata OVER pulak . :D
Terima kasih .


5 KOMEN:

jealous berkata...

dating ek.

RizuwanMasri berkata...

@jealousHAHAHAHA , xde la . just teman kawan membeli belah , maklum la , gaji dah masuk time tu . :D

jealous berkata...

berdua je ke? mesra nampak.
takkan takde timbut bibit bibit cinta kot

RizuwanMasri berkata...

@jealousa'ah . hehehe, kitaorg mmg mesra . xde lah , xde timbul bibit bibit cinta pon ~ lagi pon kitaorg kuar maybe tu mungkin kali terakhir kuar jalan2 coz dia dh nk g poli . Masing2 de hala tuju masing2 . :D btw ,thank komen !

yana rizz berkata...

awak. update la blog wwe raw tu. bez la. saya kat asrama sgt susah tau nk tgk wwe raw. pliz...